Posts by Jafu29

Würde dir trotzdem empfehlen mal den anderen miner (XMR-Stak) auszuporbieren... Der macht ein deutlich besseres ergebnis, als xmrig. Falls du hilfe mit der Config oder ähnlichem brauchst, frag mich einfach... :D  Sparclub

Hallo Sparclub

Ich weiß nicht welchen Miner du benutzt. Ich verwende xmr-stak (https://github.com/fireice-uk/xmr-stak/releases) Dort kann man einen lokalen Webserver mitlaufen lassen, welcher einem anzeigt wie viele Hash man gemined hat (solange wie der Miner läuft) und wie gut (difficulty) die sind. Ebenfalls wird geloggt, wie oft die Verbindung fehlschlägt und wieso, bzw warum ein Hare nicht akzeptiert wird.

Da aktuell der Hashrate durch den Wechsel des Algorithmus in den Keller gegangen ist, dauert es eine Weile, bis wieder genug Blöcke gefunden wurden. Nachdem ein Block gefunden wurde werden alle bis dahin übermittelten Shares ausgezahlt. Der gefundene Block braucht etwa 10-20 Bestätigungen, damit viabtc die XMR auszahlt und bei dir die expected BRO ansteigen.

Hier ein Link zur Übersicht wann der letzte Block gefunden wurde und wie viele Bestätigungen er hat: https://pool.viabtc.com/pool/xmr/state/

Achtung die Zeit die dort angezeigt wird ist so weit ich weiß die Japanische Zeitzone. Also wenn dort 12.3.19 20:48 steht (letzter Block aktuell) dann ist es hier 12.03.19 13:48

Ich hoffe dass ich dir damit helfen konnte und deine Fragen soweit beantwortet habe. Falls du noch mehr Fragen hast, schreib einfach und erwähne mich hier.

Sly79 maybe it's possible with dyndns. Install a dyndns service on your network and insert the dyndns name instead of the IP-Adress. Could be possible, but not tested...

SivyiMerin can you pls provide us a screen of your whole Bitradio Wallet. ATM we cant check if there is a problem with it, or not...

Steps, that can solve your Problem:

Solution 1:

1: Enter following command: "repairwallet" in Help -> Debug window -> Console

Solution 2:

1: Close your bitradio Wallet (strg + Q)

2: Make a Backup of your wallet.dat located in "%appdata%/Bitradio"

3: Delete all files in "%appdata%/Bitradio"

4: Copy your Backup of your wallet.dat back into the empty folder

5: Start your Bitradio Wallet again and wait until it has downloaded the whole blockchain again.

Solution 3:

1: Do all steps from Solution 2, exept the last one. Redownload the bitradio wallet again from Bitrad.io

SivyiMerin what is your problem now? Dont you get any stake rewards? They are given out when your node is connected and unlocked for staking (when it is locked) Also then your frequenzy of getting any staking rewards depends on the amount of Bro you own. with my 550 Bro staking I get one reward in like 3-7 days and my wallet is 24/7 online.

If you have any other problems feel free to ask again :D

Maybe your network administrator has blocked this service. Or you have an IP which is forbidden (proxy server IP e.g.) in these cases you won't be able to connect to node... Don't know what happens if already 4 connections from your IP are established, but think it will be the same, that the fifth one didn't work...

First of all you dont have any funds you can withdraw from your Premium Tab...

For any Transaction missing (not getting confirmed) just go to Help -> Debug -> Console and enter the command "repairwallet" this should fix it and give you the missing coins back... Hope this helps you :D